Documenten module

In Corpio kan je gemakkelijk al je documenten van de organisatie kwijt. Zowel PDF, Excel, Powerpoint, Word, noem maar op, we ondersteunen vrijwel elk bestandsformaat.

Hoe werkt het toevoegen van een document?

Eén woord, simpel.

  1. Je gaat in je Corpio omgeving naar Documenten en kiest een map uit.
  2. Klik op “Document toevoegen” en upload het document.
  3. Geef een verloopdatum op wanneer noodzakelijk en kies voor wie het document zichtbaar is.

Documenten beheren in Corpio

  • We houden automatisch je verlopen documenten bij.
  • Word documenten worden snel in een preview weergegeven zonder dat het gedownload hoeft te worden.
  • Met pagina’s hoeven documenten niet meer op lokale PC’s te worden opgeslagen.
  • Via ons handige doelgroepen systeem kan je zelf bepalen wie welke documenten mag zien of bewerken.
  • Onze zoekfunctie ziet alles! Er is niets wat niet gevonden kan worden.
  • Gemakkelijk meerdere documenten tegelijk uploaden en verwerken.

Het borgen van protocollen

Voor de certificering moet je de protocollen af en toe controleren. Bij Corpio kun je per document een verloopdatum opgeven en wij geven dan automatisch een seintje wanneer een document weer gecontroleerd moet worden. Je krijgt ook de bijna verlopen documenten te zien zodat je op tijd het document gecontroleerd hebt.

Workflows op documenten

Wil je een accordering op documenten? Kijk dan bij onze workflow op documenten module!

Interesse in documenten beheren via Corpio?

Vraag dan onze gratis demo aan.