Kwaliteitsmanagement

Maakt melden makkelijk voor VIM, calamiteiten en klachten.

Privacygevoelige gegevens beschermd

Corpio beheert je kwaliteitsprocessen. Denk aan borging en opvolging van klachten, calamiteiten, VIM en verbeteracties. Corpio is extra beveiligd met een meervoudige authenticatie. De gegevens in de kwaliteitsmodule zijn dus dubbel beveiligd tegen ongewenste ogen.

Gegevens paraat voor audit/rapportage

Corpio legt de afhandeling van klachten en calamiteiten vast volgens geldende standaarden. Komt de HKZ of IGZ langs voor een audit, dan kun je de afhandeling tot op detail aantonen, door makkelijk te maken rapportages.

Veilig incidenten melden in 60 seconden

Bekijk in minder dan een minuut hoe Veilig Incidenten Melden werkt binnen Corpio.

VEILIG INCIDENTEN MELDEN

Bij Veilig Incident Melden is het belangrijk dat een medewerker veilig en anoniem kan melden wat er misgaat. Het kwaliteitsmanagement systeem helpt een veilige werkcultuur creëren waarin het melden en bespreken van incidenten vanzelfsprekend is.

CALAMITEITEN

Een calamiteit in de huisartsenpost wil je natuurlijk voorkomen. Maar als er toch iets gebeurt, moet dit goed worden vastgelegd en opgevolgd. Met het kwaliteitsmanagement systeem van Corpio kan dat.

KLACHTEN

Corpio ondersteunt het proces voor de klachtafhandelaar in het kwaliteitsmanagement systeem. Een melding wordt sneller opgepakt, en de patiënt krijgt sneller een terugkoppeling op zijn klacht.

VERBETERACTIES

Koppel een VIM-melding, klacht of calamiteit namelijk aan verbeteracties, conclusies en aanbevelingen. Zo kan je als klachtencommissie of kwaliteitsfunctionaris makkelijk zoeken op een melding of verbeteractie.


GELIJK AAN DE SLAG?


Neem dan contact met ons op!
Je kunt ons telefonisch bereiken via 0342 40 44 80 of stuur een mail naar info@corpio.nl. Ook kan je onderstaande formulier invullen om de demo aan te vragen.


DocumentbeheerEvaluatie Einde DienstKlachtenbeheerVIMCalamiteitenPrive berichtenProject managementCommunicatieConnect