Klantendag

Samen met onze klanten bepalen we de roadmap van Corpio.

Eén keer per jaar organiseren we de Corpio klantendag. Een belangrijke moment om informatie en ervaringen uit te wisselen met alle gebruikers van Corpio. Tijdens deze bijeenkomst presenteren we onze ideeën en hoe wij denken dat we de software nog beter kunnen maken. Na de presentatie van deze roadmap bepalen we in een interactieve sessie, de prioriteit van al die nieuwe functies. Zo ontstaat een ontwikkel agenda voor Corpio die precies aansluit bij de behoefte van de huisartsenpost en de huisartspraktijk.

Bit MeetMe

De Corpio Klantendag wordt tot nu toe altijd gehouden bij onze datacenter: Bit. Het is een zeer nette locatie met veel ruimte en goede service. Wij maken gebruik van de zaal voor maximaal 25 personen.

De presentatie

De presentatie van Corpio tijdens deze dag is van Jan Broos, product-owner van Corpio. Een kort duidelijk verhaal welke functies op de roadmap staan, om Corpio nog beter aan te laten sluiten op de behoefte van de praktijkmanagers en de gebruikers in de praktijk en huisartspost. Jan is zelf getrouwd met een huisarts en het is duidelijk dat de kennis en ervaring van zijn vrouw meegenomen worden bij de ontwikkeling van de Corpio software.

Interactieve Roadmapsessie

De interactieve sessie is het belangrijkste onderdeel van de klantendag. Samen met de klanten bepalen we de prioriteit van de nieuwe functies op de ontwikkel-agenda. Daarbij wordt niet alleen naar de behoefte van de desbetreffende functie gekeken, maar ook hoe snel deze toegevoegd moet worden aan Corpio. Onze klanten waarderen de pragmatische manier van werken tijdens deze sessies.

Lunch

De klantendag wordt afgesloten met een gezellige lunch in het Datacenter van Bit in Ede. De keuze voor deze locatie is heel bewust. Bij dit grote datacenter in Ede staan de servers van Corpio. Dichterbij Corpio kunnen we niet zijn op de klantendag.